29 marca 2017 roku odbyła się wycieczka do pięknego miasta, którym jest Praga. Pojechało na nią dosyć dużo osób, aby wspólnie spędzić tę słoneczną środę pod opieką dwóch pań: Małgorzaty Stępniak i Katarzyny Krzysztofik oraz dwóch panów: Łukasza Gałana i Jarosława Walęckiego. Po Pradze oprowadzał nas pan przewodnik, który bardzo ciekawie opowiadał. A więc zacznijmy naszą wycieczkę!

Wyjazd był zaplanowany około 7:00 rano, żebyśmy mogli mieć cały dzień na zwiedzanie. Wszyscy byliśmy gotowi i uśmiechnięci, kiedy z samego rana wyruszaliśmy w podróż. Oczywiście w autokarze rozbrzmiewał śmiech i śpiew różnych piosenek.

Do Pragi dojechaliśmy około godziny 12:00. Gdy tylko wysiedliśmy z autokaru na naszych twarzach pojawiły się promienie praskiego słońca. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od podziwiania „Loretty”. Są to dzwony, które znajdują się na dziedzińcu domku loretańskiego. Następnie poszliśmy na punkt widokowy, na którym uczniowie zrobili wiele pięknych zdjęć panoramy Pragi. Kolejnym głównym punktem naszej wycieczki był Most Karola. Jest on jednym z najczęściej odwiedzanych atrakcji turystycznych miasta. Katedra Świętych Wita, Wacława, Wojciecha wywarła na mnie, jak i mam nadzieję, na innych, duże wrażenia. Piękny i potężny, główny kościół Pragi był moim zdaniem najciekawszą i najpiękniejszą atrakcją ze wszystkich, jakie były.

Po zwiedzaniu mieliśmy czas wolny, który był przeznaczony na zakup pamiątek. Na koniec mieliśmy się spotkać na dużym, ruchliwym placu patrona Czech, Wacława, na którym znajdują się sklepy, restauracje, różne bary oraz pomnik Wacława. Wszystko, co piękne, szybko się kończy i dla nas przyszedł czas powrotu. Po dniu pełnym wrażeń, jedni ostatkiem sił jeszcze śpiewali, inni powoli zasypiali. Wróciliśmy do Wrocławia około godziny 22:30. Wszyscy zmęczeni, ale szczęśliwi, pojechali do swoich domów.